Gra karciana FAMILOU DJ05103
Opis
Kooperacyjna gra rodzinna: Wszyscy gracze próbują wspólnie zebrać 7 rodzin zwierzątek zanim pojawi się wilk. Cel gry: zebrać razem 7 rodzin zwierząt zanim złapie nas „WILK”. W czasie trwania gry, gracze mogą dyskutować między sobą o tym, jakiemają karty (nie pokazując ich sobie wzajemnie). Taktyka jesttaka, by każdy z graczy grał w taki sposób, by ułatwić położenie karty kolejnemu graczowi i w ten sposób nie blokować gry. Przygotowanie do gry: gdy nadchodzi kolejka, gracz kładzie jedną ze swoich kart na środku stołu. I może: - zacząć układać nowa rodzinę kładąc obojętnie jaką kartę wybranejrodziny na środku stołu, - uzupełnić rodzinę już istniejącą: w tej sytuacji, karta jaką położy musi kontynuować cyfry. Tasujemy karty „zwierzęta” ikażdy z graczy dostaje po 3 karty. Pozostałe karty tworzą stosik, który kładziemy na stole, odwróconą stroną, kołograczy. Gramy w kierunku ruchu wskazówek zegara. Zaczyna graczwybrany przez pozostałych graczy. Przygotowanie gry : Położyć 6 kart „WILK” numerkami do góry: 5 31 6 4 2 FAMILOU (Na przykład: jeśli karta 4 z jednej z rodzinleży na stole, to gracz może położyć tylko kartę 3 lub 5 z tejrodziny). Na koniec swojej kolejki, gracz ciągnie ze stosikujedną kartę i kolejka przechodzi na drugiego gracza. Np. gdyjeden z graczy położy 6-stą kartę jednej : z rodzin, oznajmia „RODZINA” i może nadal grać kolejny raz. Gdy jeden z graczynie może położyć na stole żadnej karty, odwracamy jedną z 6-ciukart „WILK”! (zaczynając numerem 1, następnie 2 i tak dalej). Ktowygrywa? Jeśli graczom udało się ułożyć wszystkie, pełnerodziny, wtedy wygrywają wszyscy gracze! Jeśli jednak 6 kart „WILK” zostało odwróconych, to wtedy wygrywa wilk, a pozostaligracze przegrywają. Wiek 5-10 lat Ilośc gracz: 2-4 Czas trawania: ok 15 minut Wymiary opakowania: 8,5 x 11,7 x 2,8cm Opakowanie zbiorcze: 8 szt. Wyprodukowano w Polsce.
|